Belépés

Elfelejtettem a jelszavam!

Fontos tudnivalók

Figyelmeztetés

A fórumon durva beszéd és erotikus tartalom található!

És a sátán szolgái is itt söröznek!


A staff

Staff tagok (mesélők, fejlesztők) jelentkezését várjuk!
Akik az ezzel járó feladatokat és kötelességeket megbízhatóan tudják teljesíteni, keressenek fel minket Discord szerverünkön!


Elérhetőségeink


Ha esetleg te is hozzászeretnél járulni az oldal fejlődéséhez, itt megteheted.

Valamint inaktivitásodat előre jelezd az inaktivitásjelzőben.

Ki van itt?
Jelenleg 2 felhasználó van itt :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 2 vendég

Nincs

[ View the whole list ]


A legtöbb felhasználó (75 fő) Vas. Okt. 27 2024, 10:38-kor volt itt.
Statistics
Összesen 10 regisztrált felhasználónk van.
Legújabb felhasználó: Vitaly

Jelenleg összesen 164 hozzászólás olvasható. in 93 subjects
Legutóbbi témák
» Külső leszálló
by Admin Vas. Május 07 2017, 23:01

» E₂-es ugrópont
by Admin Vas. Május 07 2017, 15:56

» Szállítási részleg
by Admin Vas. Május 07 2017, 15:55

» Ellenőrző-kapuk
by Admin Vas. Május 07 2017, 15:55

» Hangár és kifutópálya
by Admin Vas. Május 07 2017, 15:54

» D-E₂ Szervizjáratok
by Admin Vas. Május 07 2017, 15:53


Nem játszható fajok

Go down

Nem játszható fajok Empty Nem játszható fajok

Témanyitás  Admin Vas. Ápr. 16 2017, 04:04

A Mass Effect univerzum nem játszható fajainak listája.

Értelmes fajok
avatar
Admin


https://mefrpg.hungarianforum.com https://discord.gg/uD9DcVM

Vissza az elejére Go down

Nem játszható fajok Empty Hannár

Témanyitás  Admin Vas. Ápr. 16 2017, 16:53

Hannár
Nem játszható fajok Delan10

A hannárok leginkább a földi medúzákra emlékeztető lények és egyikei a kevés nem-humanoid fellegvári fajnak. A hannárok fölöttébb udvarias beszédmódjukról, és a protiánok – akiket az ő nyelvükön „Csillantók”-nak neveznek – iránti vallásos imádatukról ismerősek.

Biológia

A hannárok „állva” némileg magasabbak az embereknél, leginkább hosszú, három ujjban végződő csápjaiknak köszönhetően. A gerinctelen, vízben őshonos hannárok képtelenek megtartani a súlyukat normál gravitáció mellett, ezért ha a galaxis más fajaival kívánnak érintkezni, tömeghatás-mezőket használó ellengravitációs felszerelést kénytelenek viselni. A végtagjaikkal erősen képesek szorítani, de ahhoz nem elég erősek, hogy néhány grammnál nagyobb tömegű tárgyakat felemeljenek velük. A hannárok képesek természetes mérgek kiválasztására is.
Nem ismert, hogy a hannárok többneműek, avagy aszexuálisak (mint ahogy néhány medúzafaj). Annak ellenére, hogy vízben fejlődtek ki, olybá tűnik, képesek levegőt lélegezni vagy a technika útján elérték, hogy képesek legyenek rá.

Kultúra

A hannár anyavilág, Kahje felszínének 90%-át víz borítja és egy erős fehér csillag körül kering, minek következtében a bolygó egét állandóan felhők fátyolozzák el. A bolygón lévő protián romok miatt a hannárok vallása az ősi faj köré épül, akiket ők „Csillantók”-nak neveznek. A mítoszaik szerint a protiánok voltak, akik felkarolták és civilizálttá tették a hannárokat azáltal, hogy megtanították őket a beszédre.

Néhány évszázada a hannárok felvették a kapcsolatot egy közeli bolygó (Rakhana) lakóival, a drellekkel. A drell társadalom válságban volt a túlnépesedés és a nyersanyagok gyors felélése miatt, így a hannárok kimenekítettek néhány százezer drellt a bolygóról és Kahjéra költöztették őket, ahol integrálták őket a hannár társadalomba, míg a megmaradt drellek kihaltak. Manapság a drellek a hannárok társai, és habár a külső szemlélő számára ez a kapcsolat sokkal inkább rabszolga-tartásnak tűnhet, ez közel nem így van. A drellek jelen vannak a hannár társadalom minden szintjén, és a legtöbbjük megtiszteltetésnek veszi ha egy hannár család szolgálatába állhat a Kötelem nevű szerződés értelmében. Számos drell válik a család nemhivatalos tagjává, és egyesek még a hannárok „léleknevét” is megismerhetik.
A drell szolgák gyakran intéznek merényleteket hannárok számára, mivel az utóbbiak a szárazföldön képtelenek a küzdelemre – habár néhány drelltől hallani lehet, hogy egyszer majdnem megfojtotta egy hannár zsoldos.

A hannárok kifinomult bioluminesszencikus úton kommunikálnak – így más fajok csak fordítógép segítségével érthetik meg őket (habár számos drell génkezelésnek veti alá a szemeit, hogy a nagyobb frekvenciás villanásokat is lássák és megértsék a hannárokat) – és rendkívüli pontossággal és túlzott udvariassággal beszélnek. A legtöbb hannár sértésnek veszi a nem megfelelő szóhasználatot és különleges tréningekre kell járniuk, hogy letegyenek erről a szokásukról, amikor más fajok képviselőivel társalognak.
Minden hannárnak két neve van, az „arcnév” és a „léleknév”. Arcnevükön mutatkoznak be az idegeneknek és ismerőseik is ezen a néven ismerik őket. A léleknevet csak közeli barátaik és családtagjaik ismerik, és általában költői hangzású. Egy cinizmusáról ismert hannár lélekneve például „Az, aki rávilágít a buták ostobaságára”. A hannárok sosem beszélnek magukról egyes szám első személyben azokkal, akiknek csak az arcnevük árulták el, ilyenkor általában „ez”-ként hivatkoznak magukra. A hannárok minden esetben nyugodtak és udvariasak maradnak, még azokkal szemben is, akik fenyegetik vagy bántani akarják őket.

A hannárok egyik vallási ünnepe, a Nyahir, avagy az „Eszmélés idejde”, tizenhárom teljes napon át tart, amikor is a beszéd ajándékát ünneplik, ami hitük szerint a Csillantóktól származik. Az ünnep egyszerre elmélkedés és versengés, a hívők vitákat, költészeti párbajokat és más hannár művészetekbeli megmérettetéseket rendeznek. A győztesek nevét bioluminesszencikus formában felvésik a Mount Vassala, egy vízalatti vulkán oldalára, ami a legősibb protián romváros szívében található.

Kormányzat

A hannár kormányzat a Megvilágosodott Elöljárók néven ismert. Egyes pletykák szerint a hannárok a közeljövőben a Fellegvári Tanács teljes jogú tagjaivá válhatnak, de az nem ismert, milyen nagy szolgálatot tettek ezért.

Galaktikus kapcsolatok
A többi faj szemében a hannárok felsőbbrendűség-komplexusban szenvednek a „helytelen” beszéd iránt való intoleranciájuk miatt (és gyakran hívják őket medúzáknak is). A hannárok általában felemelik a hangjuk, amikor úgy érzik, vallásos eszméiket elnyomják vagy fenyegetik, és ez alkalmanként összetűzésekhez vezethet a Fellegvár más fajaival.

Gazdaság

Kevés hannár hajlandó csak más fajokkal érintkezni. A velük kötött gazdasági egyezmények csupán néhány határ menti kereskedőállomásra korlátozódnak. A hannárok maguk választotta elszigetelődése és egyedi fiziológiájuk okán a galaxis gazdaságának csupán jelentéktelen hányadát képviselik. Kevés általános (kétlábú és ujjakkal rendelkező fajok számára készül) felszerelés érhető el a hannár űrtérben és kevés árut állítanak elő, ami mások számára is használható volna. Gyenge testfelépítésükből kifolyólag, a hannárok nagy valószínűséggel robotbányászokat alkalmaznak a nyersanyagok kitermelésére.
avatar
Admin


https://mefrpg.hungarianforum.com https://discord.gg/uD9DcVM

Vissza az elejére Go down

Nem játszható fajok Empty Elkor

Témanyitás  Admin Vas. Ápr. 16 2017, 17:08

Elkor
Nem játszható fajok Elcor_10

Az elkorok a Dekuuna magas gravitációjú világáról származó népe, a Fellegvár társult tagjai. Erős lények, amelyek négy vaskos lábon állnak, hogy kellően stabilak maradjanak. Az elkorok mozgása lassú, ami annak következménye, hogy a világukon a legkisebb botlás is halálos lehet. Ez tükröződik a gondolkodásmódjukban is, megfontoltak és konzervatívak.

Biológia

Mivel magas gravitációjú világban fejlődtek ki, az elkorok lassúak, viszont rendkívül erősek. Nagy, nehéz testük nem képesek gyorsan mozgatni, viszont figyelemreméltóan kitartóak és ellenállóak, többek közt vastag, kemény bőrüknek köszönhetően. A mozgásuknál mind a négy végtagjuk használják. Az egymás közti kommunikációs módszereikből ítélve, az elkoroknak nagyon kifinomult szaglása lehet.
Az elkorok beszéde a legtöbb faj számára gépiesnek és monotonnak hathat. Az elkorok egymással illatok, infrahang és apró, finom mozdulatokkal kommunikálnak. Mivel ez a beszédmód gyakran vezethet félreértésekhez más fajoknál, az elkorok mondataik elé mindig egy előtagot illesztenek, melyben meghatározzák beszédük hangnemét, amikor nem-elkorokkal társalognak.

Történelem

Az ős-elkorok hatalmas törzsei Dekuuna síkságait járták, amelyeket valószínűleg a legidősebb és legtapasztaltabb elkor vezetett. Minden bizonnyal ebből alakult ki mostani vezetésük, a Vének, akiknek tanácsát követve a törzs is biztonságban és jólétben élhet.
Az elkor nagykövet szerint az elkorok csak épp belekóstoltak az űrutazásba, amikor az aszárik rájuk leltek. A segítségükkel megtalálták a legközelebbi térközrelét és egy emberöltőn belül kereskedelmi kapcsolatokat építettek ki a Fellegvárral. Az elkorok hamar jelentős fajjá váltak a Fellegvár fennhatósága területén, azonban még mindig a volusokkal közös nagykövetségük van.

Kultúra

Az elkorok jobban szeretnek kolóniáikon maradni, mintsem hogy az űrt járják, ezért nem is látni sok elkort más világokon. Méretükből vagy evolúciós vonásaikból kiindulva, az elkorok nem érezhetik valami kényelmesen maguk az űrhajók szűk tereiben.
Az elkor kultúra kis, szorosan összetartó csoportokra épül, és konzervatív filozófiájukból kiindulva kormányuk is nagyon stabil. Ennek ellenére, mindig szívesen látják az idegeneket.

Kormányzat

Az kormányzatukat Dekuuna grófjai alkotják. Az elkorok a Vének tanácsát követik, akik éveket foglalkoznak az ősi feljegyzések tanulmányozásával, hogy meghatározhassák, mely esetben hogyan kell eljárni. A Vének feljegyzései pontosan és részletekbe menően taglalják, mi a teendő bármiféle krízishelyzet esetén. A feljegyzéseket hatalmas könyvtárak adatlemezein tárolják. Mindebből kifolyólag az elkor politika nagyon kiszámítható, feltéve ha előtte jól áttanulmányozzuk.

Gazdaság

Az elkor gazdaság nem igazán jelentős, nagyjából a Szövetségével van egy szinten, viszont nagyon jól felépített. Az elkorok nem látják értelmét a dolgok elhamarkodásának és előszeretettel dolgoznak ki alapos, évszázados fejlesztési terveket. Nyersanyagokkal nem kereskednek, mindenük megvan, amikre szükségük van és csak késztermékeket vásárolnak, illetve adnak el. Blokád alá venni az űrterüket nem lenne kifizetődő.

Katonaság

Mivel konzervatív gondolkodásmódjuk nem alkalmas hirtelen döntések meghozására harci helyzetekben, az elkorok kifinomult, VI vezérelt harci rendszerekre hagyatkoznak. Ezek a hadigépezetek több ezer előre beprogramozott és századokon át tökéletesített haditervet tartalmaznak minden esetre.
Lassúságukból és hatalmas méretükből kifolyólag könnyű célpontok, de szerencsére kemény bőrük képes tompítani a lövedékeket. Az elkor katonák nem kézifegyverekkel harcolnak – vállukra általában a szövetségi harckocsikra telepíthető lövegekkel megegyező méretű ágyúkat erősítenek.
avatar
Admin


https://mefrpg.hungarianforum.com https://discord.gg/uD9DcVM

Vissza az elejére Go down

Nem játszható fajok Empty Volus

Témanyitás  Admin Vas. Ápr. 16 2017, 17:17

Volus
Nem játszható fajok Book_o10

A volus faj a Fellegvár egyik tagja saját követséggel ellátva, de emellett a turiánok szolgafaja is egyben. A nagynyomású és üvegházhatású légkörrel rendelkező Irune-ról származnak, amely képes fenntartani egy ammónia-alapú életformát. Ennek következményeként a volusok kénytelenek nyomástartó ruhát és légző berendezést viselni, amikor más fajokkal érintkeznek.
Fizikailag esetlenek a legtöbb fajhoz képest, ezért a volusok leginkább a kereskedelmen és a reklámiparon keresztül érzékeltetik befolyásukat, és messze nyúló múlttal rendelkeznek a Fellegváron. Azonban még soha nem ajánlották fel nekik, hogy csatlakozzanak a Tanácshoz, ami egy fájó pont sok volus egyén számára.

Biológia

Az Irune, a volus anyabolygó ammónia-alapú élővilággal rendelkezik, továbbá a Földéhez képest 1,5-szeres erősségű gravitációs mezővel és magasnyomású légkörrel is bír. Ez tükröződik maguk a volusok testfelépítésében is. Egy olyan légkörben, amely leginkább emberek és egyéb szén-alapú életformák számára kedvező, a volusok képtelenek életben maradni védekezés nélkül, és ezért szükséges számukra olyan védőruhák alkalmazása, melyek előállítják számukra a megfelelő légkört és nyomás alatt is állnak, hogy életben tartsák a volusokat. A hagyományos nitrogén/oxigén levegőkeverékek mérgezőek számukra, és a húsúk felszakad az olyan alacsony nyomású légkörökben, amelyek a legtöbb faj számára elviselhetőek.

Történelem

A volusok voltak a harmadik faj, amely követséget nyitott a Fellegváron az aszárik és a szalariánok után, a közös kor előtti 200. évben. A volusokat kereskedői rátermettségük tette kulcsszereplővé egy stabil galaktikus gazdaság kifejlesztésében. Ők iktatták be az Egyesített Bankár Törvényt, amely bevezette a kreditet mint a csillagközi kereskedelem alapvető valutáját, és emellett a volusok továbbra is, a mai napig figyelemmel kísérik, és egyensúlyban tartják a galaktikus gazdaságot. A KK első évezredében, a Krogan Lázadások alatt, a turiánokkal való első kapcsolatfelvétel után a volusok kérvényezték a szolga státusz felvételét a Turián Hierarchián belül.

A Fellegvár és a galaktikus társadalom számára fontos közreműködésük ellenére, sosem ajánlottak fel nekik helyet a Tanácsban, ez pedig haragot gerjeszt néhány volusban. A Tanács fajainak tenniük kellett valamilyen kiemelkedő szolgálatot a Fellegvárnak, mint például a turiánok katonai támogatása volt a Krogan Lázadások során. A Tanács fajainak továbbá biztosítaniuk kell még flottákat, erőforrásokat és gazdasági segélyeket is katasztrófák esetére, melyek közül a volusok egyiket sem képesek teljesíteni.
A közelmúltban a volusok (a Turián Hierarchián keresztül) tárgyalásokba kezdtek a Rendszerek Szövetségével a Patavig kolonizálási jogairól. Ezek a tárgyalások idáig simán mennek.

Kultúra

A volus kultúrában a kereskedelem az uralkodó, legyen itt szó földről, erőforrásokról, vagy akár a törzs más tagjairól. A volusok elismert kereskedők és árusok, és sokan közülük tevékenykednek a Fellegvár fennhatósága alá tartozó űr néhány legkiválóbb üzleti tanácsadóiként. Amiatt, hogy fizikailag nem valami rátermettek, nem szokásuk agresszíven viselkedni, és emiatt más, sokkal harciasabb fajok szemében tűnhetnek akár túlságosan pacifistának és gyávának is. Annak, hogy még nincsenek beiktatva a Tanácsba, a legfőbb oka az, hogy képtelenek a maguk és a Fellegvár számára megfelelő katonákat kiállítani.
A volusoknak két nevük van, de nem rendelkeznek családnévvel. A volus felfogás szerint nem birtokolhatunk egy személyt, tehát a családnév használata alapvetően megegyezne az utódjaik kisajátítására szóló követeléssel. Valószínűleg a törzsi eredetükből következően, a volusok szokása más fajok tagjaira inkább a származási bolygójuk alapján utalni, mint a fajuk neve alapján (pl: „Föld-kláni” az „ember” helyett).

Kormányzat

A volus kormányzatot Volus Protektorátusként ismerjük. Ahelyett, hogy ez egy teljesen önálló kormányzat lenne saját jogokkal, a Protekturátus inkább a Turián Hierarchia szolgaállama. Cserébe azért, hogy a turián katonaság védelmező ernyője alá esnek, a volusok adót fizetnek a Hierarchiának, továbbá alkalmazkodnak a turiánokhoz minden külpolitikai ügyben, és még segédosztagokat is biztosítanak a turián fegyveres erők számára. Még mindig fenntartanak egy követséget a Fellegváron, amely miatt a Tanács egy társ fajának számítanak, habár jelenleg a követségükön osztozkodniuk kell az elkorokkal.

Katonaság

A volusok fizikailag nem a harcra lettek szabva, legyen szó egy minden szintre kiterjedt háborúról, vagy akár csak egy kocsmai összezördülésről. Így nagyban függnek a turiánoktól a védelemért, annak ellenére, hogy a volusok maguk is biztosítanak néhány segédosztagot a Hierarchiának. A volusok támogatják a turiánokat bármely háborúban, amit azok vívnak, és a turiánok ugyanezt teszik a volusokkal. Valószínűleg ebből az okból, a volus fegyverzetnél inkább ügyelnek a használhatóságra, mint a magas fejlettségre. Néhány volus gyártó szakosodott a drága turián felszerelések olcsóbb, alacsonyabb minőségű másolatainak gyártására.
avatar
Admin


https://mefrpg.hungarianforum.com https://discord.gg/uD9DcVM

Vissza az elejére Go down

Nem játszható fajok Empty Yahg

Témanyitás  Admin Vas. Ápr. 16 2017, 17:25

Yahg
Nem játszható fajok 49734510

A yahg egy érző és heves humanoid faj, a Parnack őslakosai. Leginkább arról ismertek, hogy erőszakosak és agresszív természetűek. Tökéletes ragadozók, a yahgok páratlan figyelmességgel és mentális alkalmazkodóképességgel bírnak. A Fellegvár Tanács 2125-ben fedezte fel őket, a yahgok durván elzárták magukat a Fellegvár uralta űrtől, miután lemészárolták a Tanács küldöttségét.

Biológia

A yahg úgy fejlődött ki, hogy kitöltsék az űrt a csúcsragadozók között a Parnackon. A yahgoknak négy pár szemük van, mindegyik pár úgy fejlődött ki, hogy kövesse és megjósolja a préda minden mozdulatát. Egy heves érzékenység a mozgásra és a fény megengedi a yahgnak, hogy könnyen olvassa bármely más faj testbeszédét. A yahg egy hatalmas, izmos testtel is bír, amely biztosítja a tekintélyes fizikai erőt és gyorsaságot.

Történelem

Amikor a Fellegvár Tanács mérnökei felfedezték a Parnackot 2125-ben, a yahg egy elő-űrutazásos civilizáció volt, a technológiájuk egyenértékű volt a huszadik századi Földével. Egy nagykövetekből álló Tanácsi küldöttség lépett kapcsolatba először a yahggal, és megpróbálták létrehozni a diplomáciai kapcsolatot. Sajnos a yahgok úgy észlelték a nagykövetek hozzáállását és viselkedését, mintha egyenlő felek lennének az alárendeltség helyett, így ezt a lenézés jeleként fogták fel, majd megtámadták és lemészárolták az egész küldöttséget. Rögtön az eset után a Fellegvár Tanács hirtelen megszakított minden kapcsolatot a yahggal, és kimondták, hogy a Parnack a hatáskörükön kívül van. A Tanács fenntartja a véleményét, hogy a yahgok agressziója és megszállottsága nem teszi lehetővé, hogy beilleszkedjenek a galaktikus közösségbe.

Az Árnybróker
Nem sokkal később, miután a Tanács először kapcsolatba került a yahggal, az Árnyéróker ügynökei megpróbáltak foglyul ejteni egy yahgot tanulmányozás céljából. Jó néhányat meg kellett ölniük, mire találtak egyet, aki érdeklődött a bolygó elhagyása iránt. A lenyűgöző intelligencia és tudás bemutatása után, ami egyenértékű a sokkal rövidebb életű szalariánokéval, a Bróker elintézte a yahgnak, hogy titokban az egyik alkalmazottja legyen, és támadó csapatokat vezessen, hogy híreket szerezzen és megsemmisítsen minden fenyegetést. Akárhogy is, a yahg erőszakos természete problémává vált, és eltávolító parancsot adtak ki ellene. A parancsot azonban hamar vissza is vonták, a yahgról pedig semmi hír nem érkezett a történtek után.

Kultúra

A yahg társadalom az egyéni dominancia köré épül. Egy csapat yahg nem működik együtt, amíg egy egyszerű vezér nem mutat dominanciát szociális manőveren vagy brutális erőn keresztül. Ha megalakul a vezér, a legyőzött yahg nem mutathat ellenszenvet, és az egykori riválisnak hűségesen kell szolgálni az új felettesét.
avatar
Admin


https://mefrpg.hungarianforum.com https://discord.gg/uD9DcVM

Vissza az elejére Go down

Nem játszható fajok Empty Vorcha

Témanyitás  Admin Vas. Ápr. 16 2017, 17:27

Vorcha
Nem játszható fajok Rassen10

Az egyedi biológiai adottságairól és agresszív viselkedésről ismert primitív faj, a vorcha a galaxis olyan sötét és fokozottan veszélyes területein fordulhat elő, mint például az Omega. Megannyi vorchát a Véres Falka kroganjai képeznek ki zsoldos katonának, kiknek hatékonysága a barbár természetükben és a környezeti adottságokhoz való alkalmazkodóképességükben rejlik. A galaxis többi civilizációja úgy tekint rájuk, mint kártevőkre, fosztogatókra, és puszta jelenlétükre úgy tekintenek többnyire, mint fertőre.

Biológia

A vorchák a legrövidebb élettartalmú ismert faj jelenleg, átlag maximális életkoruk pusztán 20 év. A vorchák jól ismertek az egyedi biológiai adottságaikról, amik megkülönböztetik őket a többi ismert fajtól, és meglepően sok előnnyel valamint hátránnyal járnak számukra. A vorcháknak olyan őssejt állományuk van, mely hasonlatos a Földön is fellelhető laposférgekéhez. Ezek a sejtek limitált regenerációs képességet biztosítanak a vorcháknak, valamint a segítségükkel könnyedén alkalmazkodnak a környezethez, például vastagabb bőrfelületet növesztenek, ha megégnek, vagy felerősítik az izomzatukat, hogy képesek legyenek magas gravitációban is túlélni. Mikor egy vorcha megsérül, vagy megbetegszik, ezek a sejtek az érintett területre mozognak, majd (nagyjából 1 hét alatt) a helyzetnek megfelelően átfejlődnek, hogy csillapítsák a tüneteket.

Egy vorcha, akit megvágnak, vagy megég, vastagabb bőrréteget növeszt. Egy vorcha tüdeje, ha éppen csak belélegezhető atmoszférába kerül, átfejlődik, hogy felhasználhassa az ottani gázokat. Ha egy vorcha magas gravitációnak van kitéve, hamar erősebb szív és lábizmokat fejleszt ki. A vorcha őssejtek pótolják magukat a szervezetben, de ez egy lassú folyamat. Általában egy vorcha csak az adott élőhelyének körülményeihez tud alkalmazkodni. Ettől függetlenül az újratermelt sejtek lehetővé teszik a gyors regenerációt, és elvesztett végtagokat is hónapok alatt teljesen vissza tudnak növeszteni.

A fentiek következményében azonban a vorchák más fajokkal ellentétben jóval lassabban fejlődnek tovább az evolúcióban. A vorchák DNS-e évmilliók óta közel változatlan. Nincs szükségük kollektív továbbfejlődésre, mikor képesek egyénileg alkalmazkodni bármilyen természeti körülményhez.

Történelem

A vorcha faj egy kicsi, zord, túlnépesedett bolygóról származik, melyet természeti erőforrásaitól ennek a gyorsan szaporodó barbár fajnak az egymást követő generációi nagymértékben lecsupaszítottak. Az erőforrások hiánya szűk körű klán alapú társadalmat eredményezett, ahol a rivális klánok állandó háborúban állnak egymással a ritka erőforrások birtoklásának jogáért. Ahogy a populációjuk egyre nő, a vorchák folyamatos, ádáz versenyt folytattak egymással az alapvető szükségletekért. A vég nélküli háborúk a vorchák minden nemzedékét erősebbé és erőszakosabbá tették az azt megelőzőeknél. Mindazonáltal, az erőforrások folytonos hiánya miatt a vorcha társadalom rendkívül primitív maradt.

Kultúra

A vorcha társadalom a harcra épül. Valójában a vorchák akár egyedül, akár csapatban küzdenek, az általános kommunikációs módszereik miatt a néma, non-verbális társalgást részesítik előnyben. A vorcha egy klán központú nép, aminek tagjai jobb szeretnek saját fajtársaikkal egy közösségben élni, elzárkózottan, vagy más fajok társaságában egyaránt. Amikor egy klán népessége túl nagyra nő, a fiatalabb tagok kiválnak, és létrehozzák a saját klánjukat valahol másutt. A vorchák rendkívül erőszakosak a saját fajtársaikkal, és bármely idegen fajjal szemben, akik az útjukba állnak. Azok a vorchák, akiknek sikerült elmenekülniük az anyabolygójukról, gyakran űrállomások vagy nagyméretű űrhajók lakatlan területeit foglalják el.

A vorcha nem egy űrutazó nép, sokan mégis az anyabolygójukra látogató hajókon, mint potyautasok találnak kiutat. Ezek a vorchák, akik megszöktek a barátságtalan otthonukból, az ide tévedő balszerencsés űrutazók hajóin bujkálva tették mindezt. Alkalmazkodóképességük és rugalmasságuk lehetővé teszik számukra, hogy beolvadjanak a koszos sarkok sötétjébe, ahol búvóhelyre találnak.

Felfedezve a vorchák egyéni alkalmazkodóképességeiben rejlő lehetőségeket, a Véres Falka krogan zsoldosai gyakran gyűjtenek be vorchákat, csapatokba gyűjtik őket, majd szó szerint katonákká verik őket. Azok a vorchák, akik ilyen körülmények közt lettek „kiképezve”, erősebbek, gyorsabbak, okosabbak és rugalmasabbak a többi fajtársaiknál. Akár pár vorcha begyűjtése is félelmetes előnyhöz juttathatja a zsoldos bandát; minden újabb vorcha exponenciálisan megnöveli a banda harci vadságát.
avatar
Admin


https://mefrpg.hungarianforum.com https://discord.gg/uD9DcVM

Vissza az elejére Go down

Nem játszható fajok Empty Re: Nem játszható fajok

Témanyitás  Ajánlott tartalom


Ajánlott tartalom


Vissza az elejére Go down

Vissza az elejére

- Similar topics

 
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.